Praca - Palarnia Kawy LAFAYE, aktualne oferty pracy
535
page-template-default,page,page-id-535,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Praca

W związku z dynamicznym rozwojem usług naszej Palarni kawy Lafaye zatrudnimy:

Specjalista do spraw social media i handlu

obsługa obecności marki w internecie oraz zamówień internetowych

Zadania jakie powierzamy do realizacji na tym stanowisku obejmują:
  • Tworzenie treści na Facebooku, Instagramie, Twitterze,
  • Reserch stron konkurencji
  • Pełna opieka nad fanpagami
  • Zwiększenie zasięgów, polubień
  • Pozyskiwanie nowych klientów poprzez media społecznościowe
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Tworzenie i publikowanie treści oraz odpowiedzi na pytania w mediach społecznościowych
  • Współpracę z influencerami/ blogerami
  • Obsługa zamówień ze sklepu internetowego i Allegro
Wymagania:
  • znajomość zasad funkcjonowania portali społecznościowych
  • doświadczeniu w prowadzeniu stron na Facebooku
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność budowania relacji
  • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
  • kreatywność
  • dobra organizacja czasu
  • studentka/ student zaoczna lub wieczorowa – osoby preferowane
Oferujemy:
  • umowę o pracę po 3 miesiącach zatrudnienia
  • stałą podstawę oraz prowizje od sprzedaży
  • normowany czas pracy (od poniedziałku do piątku)
  • służbowy telefon i laptop
  • pracę w dynamicznym, młodym zespole
praca social media bydgoszcz palarnia kawy Lafaye

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy : biuro@lafaye.pl z dopiskiem:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 10.05.18 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 2018 poz.1000)”.

Key Account Manager

specjalista ds. handlu

Zadania jakie powierzamy do realizacji na tym stanowisku obejmują:
  • rozwój sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów na podległych rynkach,
  • budowanie trwałych relacji handlowych z klientami,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • negocjacje warunków handlowych,
  • realizacja planów sprzedaży,
  • koordynacja wprowadzania nowych produktów marek własnych do klientów,
  • bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji,
  • identyfikacja nowych możliwości rozwoju.
Dla ich efektywnej realizacji konieczne jest spełnienie następujących wymagań:
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • min. 2 – letnie doświadczenie w sprzedaży w branży z sektora FMCG (doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi, dyskontami),
  • umiejętność nawiązywania długofalowych relacji handlowych,
  • znajomość technik negocjacyjnych,
  • samodzielność, skuteczność w działaniu, orientacja na wynik,
  • doskonała organizacja pracy,
  • umiejętność sprzedaży doradczej,
  • umiejętność planowania rozwoju klientów,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, w szczególności Excel,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • prawo jazdy kat. B.
praca key account manager bydgoszcz

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy : biuro@lafaye.pl z dopiskiem:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 10.05.18 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 2018 poz.1000)”.

Specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta

praca na wyspie handlowej – kawowej

Miejsce pracy
  • Bydgoszcz
  • Gdynia
  • Inowrocław
  • Poznań
Jako Opiekun Klienta będziesz odpowiedzialny za
  • prezentację i sprzedaż kawy oraz akcesoriów kawowych,
  • realizację założonych planów sprzedażowych,
  • dbałość o estetykę i wygląd stoiska,
  • profesjonalną obsługę klienta,
  • prowadzenie dokumentacji sprzedażowej stoiska.
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • przejrzysty system premiowania,
  • realną możliwość awansu,
  • pakiet szkoleń, które ugruntują Twoje umiejętności pracy z Klientem
Od kandydatów oczekujemy
  • doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej,
  • znajomości technik badania potrzeb Klienta,
  • budowania pozytywnej relacji z klientami,
  • znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności dopasowania stylu rozmowy pod konkretnego klienta.
Oferta pracy - Palarnia kawy LAFAYE

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy : biuro@lafaye.pl z dopiskiem:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 10.05.18 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 2018 poz.1000)”.