Wyspy kawowe w galeriach handlowych
751
page-template-default,page,page-id-751,bridge-core-2.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-19.2.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Franczyza – Wyspy Kawowe

Wyspy kawowe Lafaye Coffee Point w centrach handlowych

FRANCZYZA

miejsce dobrej kawy, dobry pomysł na biznes

Lafaye to teraz także wyspy kawowe Lafaye Coffee Point obecne w galeriach handlowych. Przy stoisku możesz napić się naszej kawy Lafaye oraz zakupić produkty marki Lafaye – paczkowane kawy ziarniste i mielone, kawy w kapsułkach, a także coś z naszego herbacianego kącika Lafaye – czarną lub zieloną herbatę Orthodox z Rwandy. Ponadto możesz wybrać coś z szeregu akcesoriów kawowych jakie produkujemy – wygodne kubki ceramiczne z gumową osłoną, kubki plastikowe, poręczne elektryczne spieniacze do mleka. Największą nowością naszej marki są ekspresy na kapsułki kompatybilne z najpopularniejszymi systemami w Polsce marki Nespresso®* – i oczywiście z naszymi kapsułkami przede wszystkim.

Wyspy kawowe Lafaye Coffe Point rozwijają się dynamicznie – obecnie możesz nas znaleźć w:

  • Bydgoszcz / C.H. Focus
  • Inowrocław / Galeria Solna
  • Płock / Galeria Mazovia
  • Dębica / Galeria Raj
  • Rzeszów / Galeria Rzeszów

* – Znak towarowy Nespresso® nie jest własnością Lafaye Sp. z o.o. ani żadnej innej powiązanej spółki.

Franczyza

Rodzinna palarnia kawy Lafaye rozpoczęła swoją działalność w roku 2016. W ciągu zaledwie 2 lat funkcjonowania na polskim rynku producentów kawy ziarnistej stworzyliśmy i wdrożyliśmy w życie model własnej wyspy kawowej LAFAYE COFFEE POINT.

Rok 2018 okazał się na tyle dużym sukcesem, że postanowiliśmy od roku 2019 systematycznie pracować nad utworzeniem naszych wysp kawowych w formie punktów franczyzowych w dużych i średniej wielkości centrach handlowych na terenie całej Polski.

Franczyzobiorcy oferujemy pełne wsparcie

1.

znalezienie optymalnej lokalizacji

Dzięki naszym kontaktom możemy zaoferować pełne wsparcie w znalezieniu optymalnej lokalizacji dla wyspy kawowej Lafaye Coffee Point.

2.

postawienie i instalacja kompletnej wyspy kawowej

Dostarczamy kompletną wyspę kawową naszego projektu wraz z instalacją – w pełni zgodną ze standardowymi wytycznymi większości galerii handlowych w Polsce a także gwarantujemy ewentualne dostosowanie do indywidualnych wymogów właściciela obiektu.
Nie zapomnieliśmy też o zapewnieniu odzieży dla pracowników wyspy.

3.

zatowarowanie półek wyśmienitą kawą oraz akcesoriami kawowymi marki lafaye

W ramach współpracy z Franczyzobiorcą dostarczamy wszystkie nasze produkty – liczne akcesoria kawowe takie jak ekspres na kapsułki kawowe Lafaye, kubki reklamowe plastikowe, unikalne na polskim rynku kubki ceramiczne z gumową osłoną i zamknięciem, spieniacze do mleka i wiele innych. A przede wszystkim dostarczamy naszą wyśmienitą kawę Lafaye, która dzięki niezwykle korzystnemu stosunkowi jakości do ceny, zdobywa z łatwością wiernych klientów – także dla Twojej wyspy Lafaye Coffee Point.

Podsumowanie

Oferujemy

  • Pomoc w wyborze lokalizacji oraz próba oceny na podstawie własnych doświadczeń
  • Gotowy projekt stoiska LAFAYE COFFEE POINT spełniający wymogi sanitarne i techniczne
  • Gwarantowana pomoc przy montażu, pierwszym zatowarowaniu i uruchomieniu stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Prawo korzystania z nazwy, logo, wizerunku LAFAYE w lokalu i na materiałach reklamowych
  • Podręcznik operacyjny
  • Szkolenia w oparciu o doświadczenie i wiedzę ekspertów i szkoleniowców firmy LAFAYE
  • Zcentralizowany system zamówień
  • Wsparcie marketingowe przez cały okres trwania umowy
  • Franczyzobiorcy mogą liczyć na nasze pełne wsparcie – od doradztwa po graficzne przygotowanie materiałów

Finanse

  • Brak opłaty licencyjnej
  • Brak opłaty marketingowej
  • Przewidywany koszt inwestycji zaczyna się od 44 tys. zł – wyspa kawowa Lafaye Coffee Point
  • Miesięczna opłata franczyzowa zaczyna się od 500 zł

Oczekujemy

  • Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
  • Przedsiębiorczości
  • Umiejętności kierowania zespołem
  • Pozytywnego nastawienia do klienta
  • Zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy
  • Nie jest wymagane doświadczenie w gastronomii